|   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 |   |   | 
 
  |   | AHMET SAYLIK |   |   |   | 
 
  |   | DOÇENT  |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | E-Posta Adresi | : | ahmetsaylik@gmail.com |   | 
 
  |   |   |   | Telefon (İş) | : | 4842121111-4300 |   | 
 
  |   |   |   |   |   | Kezer Yerleşkesi, Eğitim Fakültesi,
  B Blok, No:29 Siirt |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | Öğrenim
  Bilgisi |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | Doktora |   | ANKARA
  ÜNİVERSİTESİ |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM
  YÖNETİMİ VE TEFTİŞİ (DR) |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 2013 |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 17/Kasım/2017 |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | Tez adı: Okul müdürlerinin
  paternalist (babacan) liderlik davranışları ile Hofstede'nin kültür boyutları
  arasındaki ilişki (2017) Tez Danışmanı:(PROF. DR. İNAYET AYDIN) |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | Yüksek
  Lisans |   | YÜZÜNCÜ
  YIL ÜNİVERSİTESİ |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ/EĞİTİM
  BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ) |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 2010 |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 26/Temmuz/2012 |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | Tez adı: Ortaöğretim okullarında
  informel ilişkiler ile okul müdürlerinin liderlik stilleri arasındaki
  ilişkinin incelenmesi (2012) Tez Danışmanı:(YRD. DOÇ. DR. HASAN BASRİ
  MEMDUHOĞLU) |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | Lisans |   | ÇUKUROVA
  ÜNİVERSİTESİ |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | EĞİTİM FAKÜLTESİ/FELSEFE GRUBU
  ÖĞRETMENLİĞİ PR.  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 2000 |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 3/Haziran/2005 |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |       |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | Akademik
  Görevler |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | DOKTOR
  ÖĞRETİM ÜYESİ | SİİRT ÜNİVERSİTESİ/EĞİTİM
  FAKÜLTESİ/TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ/SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ
  ANABİLİM DALI) |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 2018
   DOÇENT, 2022 |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | Yönetilen
  Tezler |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | Yüksek Lisans |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   | 2021 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 1.  | HAZAR SERDAR, (2021). Okul
  müdürlerinin denetim rolleri ile öğretmenlerin örgütsel sosyalleşme düzeyleri
  arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
  Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 1 |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 2.  | TAŞCI EKREM, (2021).
  Öğretmenlerin değer yönelimleri ve psikolojik iyi oluş düzeyleri arasındaki
  ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri
  Ana Bilim Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 3.  | SEVDA PERİHAN, (2021).
  Okullarda örgütsel dedikodu ile örgütsel sinizm arasındaki ilişki, Siirt
  Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
  Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 4.  | ŞAHİN NEJDET, (2021). Kamu
  okullarında görevli öğretmenlerin bilimsel epistemolojik inançlarının bazı
  değişkenler açısından incelenmesi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
  Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 5.  | TUAÇ SEFA, (2021). Okul
  yöneticilerinin kullandıkları güç türleri ile öğretmenlerin işten ayrılma
  niyeti arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
  Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 6.  | YILDIZÖZ TURGAY, (2021).
  Öğretmenlerin sosyal kaytarma davranışları ile iş doyumları arasındaki
  ilişkide örgütsel bağlılıklarının aracılık rolü, Siirt
  Üniversitesi->Sosyal Bilimler Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim
  Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 7.  | SELİMOĞLU BARAN, (2021).
  Öğretmenlerin örgüt iklimi algıları ile mesleki iş birliğine yönelik
  tutumları arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
  Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | 2020 |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 8.  | BATUR MEHMET SARAÇ, (2020).
  Halk eğitim merkezi müdürlerinin tükenmişlikleri ile iş yaşam dengeleri
  arasındaki ilişki, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
  Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 9.  | DALĞALI FATİH, (2020). Okul
  müdürlerinin dönüşümcü liderlik yaklaşımları ile Hofstede'nin ulusal kültür
  boyutları arasındaki ilişkisi, Siirt Üniversitesi->Sosyal Bilimler
  Enstitüsü->Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | Dersler
  * |   |   |   |   | Öğrenim
  Dili | Ders
  Saati |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | 2020-2021 |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | Lisans |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Eğitim
  Sosyolojisi | Türkçe | 4 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Toplumsal
  Cinsiyet Eğitimi | Türkçe | 5 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Eğitim
  Felsefesi | Türkçe | 6 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | Yüksek Lisans |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Karşılaştırmalı
  Eğitim Yönetimi ve Denetimi | Türkçe | 3 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Araştırma
  ve Yayın Etiği | Türkçe | 3 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Yönetim
  Felsefesi | Türkçe | 6 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Eğitimin
  Sosyal ve Felsefi Temelleri | Türkçe | 6 |   |   |   | 
 
  |   |   |   | 2019-2020 |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | Lisans |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Karşılaştırmalı
  Eğitim | Türkçe | 11 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | EĞİTİM
  FELSEFESİ | Türkçe | 4 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Küreselleşme
  ve Toplum | Türkçe | 2 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | Yüksek Lisans |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | Yönetim
  Felsefesi | Türkçe | 6 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | Doktora |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 2 |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | Eğitimin
  Sosyal ve Felsefi Temelleri | Türkçe | 3 |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | Eserler |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | Uluslararası
  hakemli dergilerde yayımlanan makaleler: |   |   | 
 
  |   |   |   |   | DEMİR SELÇUK, SAYLIK AHMET
  (2021).  Organizational Image and its
  Relation with Leader-member Exchange and Organizational Justice in
  Schools.  European Journal of
  Educational Sciences, EJES, 8(3), 112-123., Doi: 10.19044/ejes.v8no3a112
  (Yayın No: 7235655) |   |   | 
 
  |   | 1. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, MEMDUHOĞLU
  HASAN BASRİ (2021).  Informal
  Relationships as a Predictor of Organizational Commitment in Schools of
  Turkey as a Collectivist Society. 
  International Online Journal of Educational Sciences, 13(4), 1218-1234.,
  Doi: 10.15345/iojes.2021.04.017 (Yayın No: 7218886) |   |   | 
 
  |   | 2. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, ÇELİK ŞAHİN
  ÇİĞDEM (2021).  Do Paternalistic
  Approaches of School Principals Kill Teachers' Autonomy?.  International Journal of Progressive
  Education, 17(3), 139-152., Doi: 10.29329/ijpe.2021.346.9 (Yayın No: 7218869) |   |   | 
 
  |   | 3. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | DALĞALI FATİH, SAYLIK AHMET
  (2021).  Öğretmenlerin Okul
  Müdürlerinin Dönüşümcü Liderlik Yaklaşımlarına İlişkin Algılarıyla Bireysel
  Kültür İnançları Arasındaki İlişki. 
  Turkish Studies-Educational Sciences, 16(3), 1645-1670., Doi:
  10.47423/TurkishStudies.50617 (Yayın No: 7218936) |   |   | 
 
  |   | 4. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | BOZ ABDULVEHAP, SAYLIK
  AHMET (2021).  The Impact of Enabling
  School Structure on Academic Optimism: Mediating Role of Altruistic
  Behaviors.  International Journal of
  Educational Methodology, 7(1), 137-154., Doi: 10.12973/ijem.7.1.137 (Yayın
  No: 7218830) |   |   | 
 
  |   | 5. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | MEMDUHOĞLU HASAN BASRİ,
  SAYLIK AHMET (2020).  A Study between
  Informal Relationships and Leadership Behaviours of School Principals.  THE INDIAN JOURNAL OF SOCIAL WORK, 81(4),
  431-458., Doi: 10.32444/IJSW.2020.81.4.431-458 (Yayın No: 7216748) |   |   | 
 
  |   | 6. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET (2019).  HOFSTEDE’NİN KÜLTÜR BOYUTLARI ÖLÇEĞİNİN
  TÜRKÇEYE UYARLANMASI GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI.  Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim
  (TEKE) Dergisi, 8(3), 1860-1881. (Yayın No: 5960202) |   |   | 
 
  |   | 7. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | BALCI ALİ, ÖZTÜRK ERKOÇAK
  İNCİ, POLATCAN MAHMUT, SAYLIK AHMET, BİL ERKUT (2016).  Organizational Socialization and Its
  Relation with Organizational Performance in High Schools.  Journal of Education and Training Studies,
  4(9), 71-81., Doi: 10.11114/jets.v4i9.1685 (Yayın No: 7219201) |   |   | 
 
  |   | 8. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET,POLATCAN
  MAHMUT (2016).  Okullarda Rotasyon
  Ölçeğinin Geliştirilmesi ve Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi.  Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim
  Fakültesi Dergisi(27), 34-46., Doi: http://dx.doi.org/10.14582/DUZGEF.667
  (Yayın No: 2811650) |   |   | 
 
  |   | 9. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | POLATCAN MAHMUT, SAYLIK
  AHMET, SAYLIK NUMAN (2016).  Diversity
  Management and Respect for Diversity at Schools.  International Journal of Progressive
  Education, 12(1), 51-63. (Yayın No: 7219175) |   |   | 
 
  |   | 10. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | POLATCAN MAHMUT, ÖZTÜRK
  ERKOÇAK İNCİ, SAYLIK AHMET (2016). 
  ÖĞRETMEN ADAYLARININ KAMU PERSONELİ SEÇME SINAVINA (KPSS) İLİŞKİN
  GÖRÜŞLERİ.  Route Educational and
  Social Science Journal, 3(1), 126-139., Doi: 10.17121/ressjournal.438 (Yayın
  No: 7219277) |   |   | 
 
  |   | 11. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET (2015).  İNGİLTERE EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE BİR
  İNCELEME: AMAÇ, YAPI VE SÜREÇ BAKIMINDAN TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİYLE
  KARŞILAŞTIRILMASI.  Route Educational
  and Social Science Journal, 2(2), 652-671. (Yayın No: 7216695) |   |   | 
 
  |   | 12. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | POLATCAN MAHMUT, SAYLIK
  AHMET (2015).  The Impact of the Level
  of Secondary Education Teachers 
  Organizational Socialization on Organizational Commitment.  Mevlana International Journal of Education,
  5(2), 13-30. (Yayın No: 1929785) |   |   | 
 
  |   | 13. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | B.
  Uluslararası bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında
  (proceedings) basılan bildiriler : |   |   | 
 
  |   |   |   |   | MEMDUHOĞLU HASAN BASRİ,
  SAYLIK AHMET (2012).  THE STUDY ON THE
  RELATIONSHIPBETWEEN INFORMAL RELATIONS AND ORGANIZATIONAL COMMITMENT IN
  PRIMARY SCHOOLS ACCORDING TO OPINIONS OF TEACHERS AND ADMINISTRATORS.  GEC 2012 - New Trends on Global Education
  Conference 2012 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228231) |   |   | 
 
  |   | 1. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | POLATCAN MAHMUT, ÖZTÜRK
  ERKOÇAK İNCİ, SAYLIK AHMET (2013). 
  Öğretmen Adaylarının Kamu Personel Seçme Sınavında (KPSS) Çözmekten
  Sorumlu Oldukları Testlere İlişkin Görüşleri. 
  İnternational Perspectives on New Aspectes of Learning in Teacher
  Education-IPALTE 2013, 53-53. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228287) |   |   | 
 
  |   | 2. |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 3 |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | BALCI ALİ, ÖZTÜRK ERKOÇAK
  İNCİ, POLATCAN MAHMUT, SAYLIK AHMET, BİL ERKUT (2014).  Organizational Socialization and its
  Relation with Organizational Performance. 
  European Conference on Educational Research-ECER 2014 Porto (Özet
  Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233407) |   |   | 
 
  |   | 3. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET (2014).  YUNANİSTAN EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE BİR
  İNCELEME: AMAÇ, YAPI VE SÜREÇ BAKIMINDAN TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİYLE
  KARŞILAŞTIRILMASI.  9th International
  Balkans Education and Science Congress - Edirne, 590-596. (Tam Metin
  Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228332) |   |   | 
 
  |   | 4. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, POLATCAN
  MAHMUT (2015).  SCALE ROTATION IN
  SCHOOLS: THE STUDY VALIDITY AND RELABILITY. 
  Pedagogical Action for a European Dimension in Educator's Induction
  Approaches (PAEDEIA) (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228383) |   |   | 
 
  |   | 5. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK NUMAN, SAYLIK AHMET,
  SAĞLAM ABDULKADİR (2017).  YAPBOZ MU
  ASIRLIK ÇINAR MI: EĞİTİMCİLERİN GÖZÜNDE TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ.  12. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ,
  Doi: 10.14527/9786053188438 (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7229793) |   |   | 
 
  |   | 6. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAĞLAM ABDULKADİR, SAYLIK
  NUMAN, SAYLIK AHMET (2017).  Aday
  Öğretmenlerin Adaylık Sürecindeki Mesleki Uygulamalara İlişkin
  Görüşleri.  II. ULUSLARARASI SOSYAL
  BİLİMLER SEMPOZYUMU (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228453) |   |   | 
 
  |   | 7. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET (2017).  HOFSTEDE’NİN ULUSAL KÜLTÜR BOYUTLARI
  ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI: GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI.  8. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU
  (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228549) |   |   | 
 
  |   | 8. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET (2017).  PATERNALİST (BABACAN) LİDERLİK ÖLÇEĞİNİN
  GELİŞTİRİLMESİ; GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI.  8. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU,
  851-852. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228507) |   |   | 
 
  |   | 9. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
  (2017).  OKULLARDA YENİLEŞME İKLİMİ İLE
  OKUL MÜDÜRLERİNİN ELEŞTİREL LİDERLİK DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİSİ.  8. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ FORUMU
  (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228544) |   |   | 
 
  |   | 10. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, YILDIZÖZ
  TURGAY, KAPLAN UĞUR, YILDIZ SERHAT (2019). 
  PATERNALİST LİDERLİĞİN ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞMEYE ETKİSİ.  2. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ,
  54-55. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7229981) |   |   | 
 
  |   | 11. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, YILDIZ
  SABRİYE, EKİNCİ MUHİTTİN (2019).  Okul
  Müdürlerinin Paternalist Liderlik Davranışları ile Öğretmenlerin
  Sosyotropik-Otonomik Kişilik Özellikleri İlişkisi.  14. ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ,
  350-353. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7229881) |   |   | 
 
  |   | 12. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, OTAMIŞ SİBEL
  (2019).  Kültürel Değerler ile Eğitim
  Felsefesi İnançları İlişki.  14.
  ULUSLARARASI EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 354-356. (Özet Bildiri/Sözlü
  Sunum)(Yayın No:7229849) |   |   | 
 
  |   | 13. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, BAYSAL SERVET
  (2019).  Eğitim Hizmetlerinin Niteliği:
  Siirt E Tipi Kapalı ve Açık Ceza İnfaz Kurumlarında Bir Çalışma.  ISPEC ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ
  BİLİMLER KONGRESİ, 34-34. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7230088) |   |   | 
 
  |   | 14. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET (2019).  Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutum İle
  Belirsizlikten Kaçınma Arasındaki İlişki. 
  ISPEC ULUSLARARASI SOSYAL ve BEŞERİ BİLİMLER KONGRESİ, 35-35. (Özet
  Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7230059) |   |   | 
 
  |   | 15. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | OBAY MUSTAFA, SAYLIK AHMET
  (2019).  Etik ve Hukuk Arasındaki
  Geçişler.  VIth INTERNATIONAL EURASIAN
  EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 243-243. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
  No:7230023) |   |   | 
 
  |   | 16. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, HAZAR SERDAR
  (2020).  X ve Y Kuşağı Okul Müdürlerin
  İletişim Becerilerinin Öğretmenlerin Örgütsel Sosyalleşme Düzeylerine
  Etkisi.  IPCEDU-International Pegem
  Conference on Education, 378-379., Doi: 10.14527/9786257228114 (Özet
  Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7230119) |   |   | 
 
  |   | 17. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | DEMİR SELÇUK, SAYLIK AHMET
  (2021).  KÜLTÜREL BİR DEĞİŞKEN OLARAK
  GÜÇ MESAFESİ İLE OKUL MÜDÜRLERİNİN KULLANDIKLARI GÜÇ TÜRLERİ ARASINDAKİ
  İLİŞKİ.  9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ
  VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 603-610. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
  No:7233268) |   |   | 
 
  |   | 18. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK
  (2021).  OKUL YÖNETİCİSİNİN BAŞVURDUĞU
  POLİTİK TAKTİKLERİN ALGILANAN ETİK İKLİM ÜZERİNDEKİ ROLÜ.  9.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM
  BİLİMLERİ KONGRESİ, 775-775. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233254) |   |   | 
 
  |   | 19. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, HAN BÜNYAMİN,
  TÖSTEN RASİM (2021).  Hofstede’s
  Cultural Classification and Innovativeness: A Study on Teachers in
  Turkey.  Global Conference on Education
  and Research (GLOCER 2021), 106-106., Doi: 10.5038/2572-6374-v4 (Özet
  Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233353) |   |   | 
 
  |   | 20. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, TAŞÇI EKREM
  (2021).  TÜRKİYE’DE ÜNİVERSİTE OKUYAN
  ULUSLARARASI ÖĞRENCİLER İLE TÜRK ÖĞRENCİLERİN KÜLTÜREL DEĞERLERİN
  KARŞILAŞTIRILMASI.  10.ULUSLARARASI
  SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 334-345. (Tam Metin Bildiri/Sözlü
  Sunum)(Yayın No:7233316) |   |   | 
 
  |   | 21. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | 4 |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, SELİMOĞLU
  BARAN (2021).  ÖĞRETMENLERİN BİREYSEL
  VE ÖRGÜTSEL DEĞERLERİ ARASINDAKİ UYUM. 
  10.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 266-276.
  (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7233294) |   |   |   |   | 
 
  |   | 22. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | TÖRÜN Eren, SAYLIK AHMET
  (2021).  ÖĞRETMEN YALNIZLIĞI: BİR META
  SENTEZ ÇALIŞMASI (Teacher Loneliness: A Meta Synthesis Study).  INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH
  CONGRESS, 140-151. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7322728) |   |   |   |   | 
 
  |   | 23. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SELİMOĞLU BARAN, SAYLIK
  AHMET (2021).  ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL
  İKİYÜZLÜLÜK ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ.  INTERNATIONAL SIIRT SCIENTIFIC RESEARCH
  CONGRESS, 325-334. (Tam Metin Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7322748) |   |   |   |   | 
 
  |   | 24. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK,
  HAZAR SERDAR (2021).  Kamu Liderliği
  ile Kamu Hizmeti Motivasyonu İlişkisinde Mesleki Bağlılığın Aracı Rolü.  15. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi,
  174-175. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7274317) |   |   |   |   | 
 
  |   | 25. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK
  (2021).  Kolektivizm Kültür Değeri,
  İnformal İlişkiler ve Örgütsel Sosyalleşme Arasındaki İlişkilerin
  İncelenmesi.  15. Uluslararası Eğitim
  Yönetimi Kongresi, 176-177. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7274319) |   |   |   |   | 
 
  |   | 26. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | C.
  Yazılan ulusal/uluslararası kitaplar veya kitaplardaki bölümler:C2. Yazılan ulusal/uluslararası
  kitaplardaki bölümler:
 |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   | PATERNALİZM: Felsefi,
  Sosyal ve Kültürel Temelleri, Siyasi ve İktisadi Boyutları, Hukuki ve Ahlaki
  Sınırları, Bölüm adı:(Paternalist Devlet, Özgürlükler ve Etik Sorunlar)
  (2021)., SAYLIK AHMET,  SOBİAD Hukuk ve
  İktisat Araştırmaları Merkezi Yayınları, Editör:Aktan, Coşkun Can, Basım
  sayısı:1, Sayfa Sayısı 192, ISBN:978-605-74757-2-5, Türkçe(Bilimsel Kitap),
  (Yayın No: 7226591) |   |   |   | 
 
  |   |   |   | 1. |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   | Liderlik: Kuram Araştırma
  Uygulama, Bölüm adı:(Kuantum Liderlik) (2020)., SAYLIK AHMET,  Pegem Akademi, Editör:Kürşad Yılmaz, Basım
  sayısı:1, Sayfa Sayısı 898, ISBN:9786257052252, Türkçe(Bilimsel Kitap),
  (Yayın No: 6495787) |   |   |   | 
 
  |   |   |   | 2. |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   | Eğitimde Etik, Bölüm
  adı:(Etik ve Etik Kuramları) (2019)., SAYLIK AHMET,  Pegem Akademi, Editör:Halil Taş, Basım
  sayısı:1, Sayfa Sayısı 166, ISBN:978-605-241-716-4, Türkçe(Bilimsel Kitap),
  (Yayın No: 5960240) |   |   |   | 
 
  |   |   |   | 3. |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   | Eğitimde Etik, Bölüm
  adı:(Ahlak Felsefesi ve Temel Kavramlar) (2019)., SAYLIK AHMET,  Pegem akademi, Editör:Halil Taş, Basım
  sayısı:1, Sayfa Sayısı 166, ISBN:978-605-241-716-4, Türkçe(Bilimsel Kitap),
  (Yayın No: 5960329) |   |   |   | 
 
  |   |   |   | 4. |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | D.
  Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler : |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, HAN BÜNYAMİN
  (2021).  Kültürel Değerler Olarak
  Belirsizlikten Kaçınma ve Uzun Erimlilik ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik
  Tutum Arasındaki İlişki.  OPUS Uluslararası
  Toplum Araştırmaları Dergisi, 18(44), Doi: 10.26466/opus.930935 (Kontrol No:
  7322682) |   |   |   |   | 
 
  |   | 1. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
  (2021).  Sınıf Yönetiminde Mizah
  Ölçeğinin Geliştirilmesi, Güvenirliği ve Geçerliği.  OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları
  Dergisi, 18, 1568-4597., Doi: 10.26466/opus.879699 (Kontrol No: 7218904) |   |   |   |   | 
 
  |   | 2. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | HAZAR SERDAR, SAYLIK AHMET
  (2021).  ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL
  SOSYALLEŞMELERİNİN YORDAYICISI OLARAK OKUL MÜDÜRLERİNİN DENETİM ROLLERİ.  Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim
  Fakültesi Dergisi, 21(3), 1006-1022., Doi:
  10.17240/aibuefd.2021.21.64908-914879 (Kontrol No: 7218606) |   |   |   |   | 
 
  |   | 3. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, HAZAR SERDAR
  (2021).  X VE Y KUŞAĞI OKUL
  MÜDÜRLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİNİN ADAY ÖĞRETMENLERİN ÖRGÜTSEL
  SOSYALLEŞMELERİNE ETKİSİ.  Elektronik
  Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 20(79), 1137-1161., Doi:
  10.17755/esosder.842683 (Kontrol No: 7218760) |   |   |   |   | 
 
  |   | 4. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
  (2021).  AKADEMİSYENLERİN VE LİSANSÜSTÜ
  EĞİTİM ÖĞRENCİLERİNİN “TÜRKİYE’DE ÜNİVERSİTE”YE İLİŞKİN GELİŞTİRDİKLERİ
  METAFORLAR.  EKEV AKADEMİ DERGİSİ(86),
  69-90. (Kontrol No: 7218706) |   |   |   |   | 
 
  |   | 5. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, ANIK Sabri
  (2021).  Üniversite Öğrencilerinin
  Gençlik Liderlik Özelliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından
  İncelenmesi.  Academia Eğitim
  Araştırmaları Dergisi, 6(1), 245-262. (Kontrol No: 7218653) |   |   |   |   | 
 
  |   | 6. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, HİÇYILMAZ
  CAHİT (2021).  Lisansüstü Eğitime Devam
  Eden Öğretmenlerin Okullarda Oluşturduğu Durum: Okul Yöneticileri Ne
  Düşünüyor?.  Iğdır Üniversitesi Sosyal
  Bilimler Dergisi(26), 634-657. (Kontrol No: 7218804) |   |   |   |   | 
 
  |   | 7. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, TUAÇ SEFA
  (2021).  VELİLERİN GÖZÜYLE İDEAL SINIF
  ÖĞRETMENİNİN ÖZELLİKLERİ: NİTEL BİR ÇALIŞMA. 
  Electronic Journal of Education Sciences, 10(19), 44-61. (Kontrol No:
  7218733) |   |   |   |   | 
 
  |   | 8. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   | SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN,
  SAĞLAM ABDULKADİR (2021). 
  Eğitimcilerin Gözünden Türk Eğitim Sistemi: Bir Metafor
  Çalışması.  Yüzüncü Yıl Üniversitesi
  Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(1), 522-546., Doi: 10.33711/yyuefd.919424
  (Kontrol No: 7218968) |   |   |   |   | 
 
  |   | 9. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   | 5 |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | D.
  Ulusal hakemli dergilerde yayımlanan makaleler : |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | SAYLIK AHMET, DEMİR SELÇUK
  (2021).  OKUL YÖNETİCİSİNİN BAŞVURDUĞU
  POLİTİK TAKTİKLERİN ALGILANAN ETİK İKLİM ÜZERİNDEKİ ROLÜ.  Tarih Okulu Dergisi(51), 1174-1190., Doi:
  10.29228/joh.49557 (Kontrol No: 7219257) |   |   |   |   | 
 
  |   | 10. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | SAYLIK AHMET, AYDIN İNAYET
  (2020).  Okul Müdürlerinin Paternalist
  Liderlik Davranışları Ölçeğinin Geliştirilmesi; Geçerlik ve Güvenirlik
  Çalışması.  Ankara Üniversitesi Eğitim
  Bilimleri Fakültesi Dergisi, 53(1), 273-300., Doi: 10.30964/auebfd.631892,
  (Kontrol No: 7219243) |   |   |   |   | 
 
  |   | 11. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   | MEMDUHOĞLU HASAN BASRİ,
  SAYLIK AHMET (2012).  OKULLARDA
  İNFORMEL İLİŞKİLER ÖLÇEĞİNİN GELİŞTİRİLMESİVE BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ. 
  Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(1), 1-22.
  (Kontrol No: 7191960)
 |   |   |   |   | 
 
  |   | 12. |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | E.
  Ulusal bilimsel toplantılarda sunulan ve bildiri kitaplarında basılan
  bildiriler: |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN,
  POLATCAN MAHMUT (2014).  ORTAÖĞRETİMDE
  FARKLILIKLARIN YÖNETİMİ İLE FARKLILIKLARA SAYGI ARASINDAKİ İLİŞKİ.  9. Ulusal Eğitim Yönetim Kongresi (Özet
  Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228317) |   |   | 
 
  |   | 1. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET (2014).  İNGİLTERE EĞİTİM SİSTEMİ ÜZERİNE BİR
  İNCELEME: AMAÇ YAPI VE SÜREÇ BAKIMINDAN TÜRKİYE EĞİTİM SİSTEMİYLE
  KARŞILAŞTIRILMASI.  Eyfor -V. Eğitim
  Yönetimi Forumu, 119-120. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228358) |   |   | 
 
  |   | 2. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | POLATCAN MAHMUT, SAYLIK
  AHMET (2015).  ÖRGÜTSEL SOSYALLEŞME İLE
  ÖRGÜTSEL BAĞLILIK ARASINDAKİ İLİŞKİ. 
  24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın
  No:7228397) |   |   | 
 
  |   | 3. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   | SAYLIK AHMET, SAYLIK NUMAN
  (2016).  BİLİM VE SANAT MERKEZİ
  (BİLSEM) ÖĞRENCİLERİNİN DEVAMSIZLIK NEDENLERİNİN VELİ GÖRÜŞLERİ AÇISINDAN
  İNCELENMESİ.  11. Ulusal Eğitim
  Yönetimi Kongresi, 456-458. (Özet Bildiri/Sözlü Sunum)(Yayın No:7228431) |   |   | 
 
  |   | 4. |   |   | 
 
  |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | Üniversite
  Dışı Deneyim |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | 2006-2018 | Öğretmen |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   | MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, Çeşitli
  kamu okullarında öğretmenlik ve yöneticilik görevleri, (Kamu)   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 
 
  |   |   |   |   |   |   |   | 6 |   |